rolandenbarbara.reismee.nl

Op advies van de tandarts…een waar gebeurd verhaal!

Wat doe je in den vreemde als je tandpasta op is en je gaat naar de super en ziet een schap vol tandpasta, maar jouw merk staat er niet bij? Je mailt je tandarts een foto en vraagt hem advies welke tandpasta je moet nemen. Met bamboezout of met groene thee? Of toch maar gewoon de rode of de blauwe verpakking?

Het antwoord is al net zo ontnuchterend als de (Chinese) tekst op de verpakkingen: ‘Neem die rechtsonder maar, die is in de aanbieding. Als er maar fluoride in zit'. En dan voegt hij er nog aan toe: ‘Een dagje overslaan is ook niet zo erg'. Met dit advies van onze gerenommeerde tandarts, M.W. te H., in het achterhoofd sloegen wij zo af een toe een dagje over (wat overigens niet bevorderend is voor de smaakpapillen)...

...tot we op de markt (!) kennis maakten met de Chinese tandheelkunde. Vanaf nu poetsen wij 4 keer per dag, met bamboezout, groene thee, uit een blauwe verpakking én een rode verpakking en allemaal met fluoride... Waarom? Zie bijbehorende fotoserie.

(De volledige naam van onze tandarts hebben wij om begrijpelijke en privacyoverwegingen weggelaten)

Laughing

matti

Zit zeker niet in de handel , die tandarts. Wellicht in hogere sferen bij het zien van zoveel exotisch avontuur!!!

Irma.

Als ik anders die big smile van dat zittende vrouwtje zie,zou ik zeggen.Had het haar gevraagt.Ook schijnt de twijfelachtige steriliteit van de tandartsenpraktijk geen invloed te hebben daar iedereen er blakend van gezondheid uitziet.Tussen haakjes de groene verpakking is zeker eko.Dagdag.

peter

Haha, geweldig. Back to basics. Wat zijn wij dan verwend zeg. Houdt de gyneacoloog ook zo spreekuur?